EVEN VOORSTELLEN

Michiele Bentivoglio

Medewerker Service

Volop ruimte
“Vanuit de centrale servicebalie in onze vestiging beantwoord ik vragen van klanten, de telefoon en handel ik allerlei transacties af. Toen ik als 20-jarige als stagiaire bij Bouwmaat aan de slag ging, had ik absoluut nog geen beeld van wat ik eigenlijk wilde bereiken. Bouwmaat heeft mij echt geholpen in mijn persoonlijke ontwikkeling, onder meer door diverse trainingen. Nu weet waar mijn passie en kracht ligt: bij klanten en bij service.

Klant centraal
Mijn takenpakket is zeer divers. Op het ene moment wijs ik klanten op marketingacties, dan weer draag ik praktische oplossingen aan of verricht administratieve handelingen. Altijd met hetzelfde doel voor ogen: zorgen dat de vakman met een goed gevoel de vestiging verlaat. Bouwen aan een goede relatie en zorgen voor klantenbinding, daar draait het om. Dat realiseer je met aandacht en inzet en door optimale service te verlenen. 

Passie voor klanten
Klanten helpen, een gesprek met hen aangaan. Wensen en behoeften achterhalen en vertalen naar producten en diensten. Door vragen te stellen en vooral ook luisteren. Daar haal ik mijn energie vandaan. De meeste klanten ken ik bij naam en ik weet ook met welke klus ze bezig zijn. Bouwmaat geeft mij een thuisgevoel. En dat gevoel wil ik onze klanten ook geven.

Betrokken
Bouwmaat geeft mij de kans om te groeien. Om door te blijven groeien en het beste uit mezelf te halen. Bouwmaat is mijn eerste werkgever en ik ga nog steeds elke dag blij naar mijn werk. Ik ben sinds kort een van de ambassadeurs van de Blueprint, een leidraad voor ons team voor ons denken en handelen, ook richting de vakman. De sfeer binnen het team is uitstekend en ook buiten werktijd maken we gebruik van de teamapp. Dat zegt toch eigenlijk alles over onze betrokkenheid?”

Michiele Bentivoglio